piątek, 28 lutego 2014

Blurple

Kolejnym lakierem, który chcę Wam zaprezentować jest "Bizarre Blurple" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "Wicked", wypuszczonej na Halloween w 2012 r.
Lakier znalazł się w moim posiadaniu dzięki wymiance z moją blogerską koleżanką Izabelą, którą serdecznie pozdrawiam :))


Kolor/Wykończenie
Lakier ma rzeczywiście kolor blurple, czyli połączenie fioletu z niebieskim. To ciemnofioletowa baza z drobniutkim granatowym shimmerem. Na paznokciach wygląda bardzo ładnie. W świetle dziennym to bardziej fiolet, w sztucznym granat.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek CG, wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się 3 dni, potem pojawiły się odpryski.


Zmywanie 
Lakier zmywa się bardzo dobrze. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.

 
Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł.
 


3 komentarze:

  1. Podoba mi się:) mam słabość do granatowych odcieni... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super :) ja też pozdrawiam :) Tobie pasują takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobny odcien i wyglada super, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)