środa, 19 lutego 2014

Biust w górę? Nie tym razem...

Dzisiaj będzie recenzja ujędrniającego kremu do biustu firmy Palmer's.
Jak pokazuje tytuł posta - nie polubiliśmy się...


Info od producenta 
Palmer's Ujędrniający krem do biustu Bust Cream, to innowacyjny kosmetyk, stworzony z myślą o kobiecych potrzebach, zapewniającymi maksymalny efekt nawilżenia i ujędrnienia biustu. Unikalna forma kremu o konsystencji krem-żelu zapewniająca wyjątkowe wchłanianie i nie sprawia dyskomfortu w stosowaniu. Krem pomaga odbudować włókna elastyczne, podnosi napięcie i ujędrnia biust. Krem do biustu Bust Cream Palmer's jest szczególnie polecany dla kobiet w okresie utraty wagi po okresie ciąży i laktacji. Produkt przebadany dermatologicznie i klinicznie.

Opakowanie/Pojemność
Krem znajduje się w białej, plastikowej, raczej minimalistycznej tubie. Opakowanie jest dosyć miękkie, zakończone średniej wielkości otworem, dzięki czemu wydostanie z niego właściwej ilości produktu, nie sprawia kłopotów.
Pojemność to 125 g.


Konsystencja/Zapach 
Produkt ma gęstą, kremowo-żelową konsystencję. 
Zapach ewidentnie kakaowy. Dla mnie pachnie trochę jak takie słodkie kakao dla dzieci.

Cena/Dostępność 
Ja swój egzemplarz kupiłam w Superpharm za około 30-35 zł. 
Na pewno jest też dostępny w innych aptekach, no i oczywiście na Allegro.


Moja opinia


Zacznę od tego, że mam duży biust. Przez wiele lat do jego pielęgnacji wystarczał mi zwykły balsam do ciała. Ostatnimi czasy, gdy moja waga nieco spadła a siła grawitacji zaczęła dawać mi się we znaki, postanowiłam kupić produkt przeznaczony specjalnie do tej konkretnej części ciała. 
Używałam go raz dziennie, wieczorem. Jest w miarę wydajny, przy codziennym używaniu wystarczył mi na 1,5 miesiąca. Zaraz po aplikacji kosmetyku skóra jest trochę lepka, ale krem wchłania się dość szybko, po chwili można założyć piżamę. Niestety trzeba uważać z ilością, bo jeśli wyciśnie się go zbyt dużo, roluje się niemiłosiernie. Plus za naprawdę ładny zapach.
Czy spełnia obietnice producenta? Jak dla mnie, zupełnie nie. Nie zauważyłam efektu ujędrnienia, napięcia czy podniesienia biustu. Może w przypadku małych piersi byłby jakiś efekt. U mnie nie ma żadnego. Owszem, skóra po użyciu jest miękka, nawilżona, ale ten sam efekt mogę uzyskać stosując balsam czy masło do ciała.

Podsumowując: produkt za 35 zł, który swobodnie można zastąpić zwykłym balsamem za 10 zł.



3 komentarze:

  1. Też byłam z niego zadowolona. Nawet nawilżenie było krótkotrwałe. Kompletnie nietrafiony kosmetyk :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam Tołpę, jest genialna, polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)