piątek, 7 lutego 2014

Betonowy wybieg

Dzisiaj na moich paznokciach gości "Concrete Catwalk" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "Metro", która ukazała się jesienią 2011 r.
Muszę przyznać, że w wypadku tego lakieru nazwa jest wręcz idealna.



Kolor/Wykończenie
Lakier to bardzo ładny, ciemnoszary krem. To rzeczywiście kolor mokrego betonu. Na paznokciach wygląda niezwykle oryginalnie. Lubię go używać jesienią i zimą.



Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.
 
 

Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie,
zabieganym wystarczy jedna grubsza warstwa. Ja zawsze nakładam dwie, bo wtedy paznokcie wyglądają idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczynają się ścierać końcówki.
 

Zmywanie
Zmywa się bez żadnych problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 

Ja swój kupiłam w sklepie www.alphanailstylist.pl za 18 zł.


 

5 komentarzy:

  1. Piękna, klasyczna szara eminencja :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńko :) takie coś to ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. To zdecydowanie mój kolor!
    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie kolory:) szkoda tylko ze juz CG wycofują z tego sklepu internetowego...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)