środa, 8 stycznia 2014

Wyprzedaż

Jednym z moich postanowień noworocznych jest zmniejszenie ilości posiadanych lakierów i ograniczenie ich kupowania do tych, które naprawdę są unikatowe.

Nie wiem jak Wy, ale ja mam w swojej kolekcji lakiery, które mają niemalże identyczne kolory lub różnią się dosłownie o ton.
Po wielu latach lakieroholizmu doszłam do wniosku, że posiadanie takowych nie jest konieczne.
Tym bardziej, że kolejna szuflada jest już pełna i cały czas przybywają kolejne buteleczki... 
A Mąż coraz częściej dziwnie na mnie patrzy i sugestywnie puka się w czoło...

Zainteresowanych zapraszam do zakładki "Wyprzedaż", gdzie znajdziecie lakiery, z którymi jestem gotowa się pożegnać.
Mam nadzieję, że znajdą "nowy dom" :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)