piątek, 3 stycznia 2014

Sangria

Bohaterem dzisiejszego posta będzie kolejny lakier marki Savina. Tym razem to "Sangria".
Lakier ten miałam na paznokciach w sylwestrową noc.



Kolor/Wykończenie
Lakier to ciemnoróżowa baza z milionem dosyć drobnego, różowego brokatu. Na paznokciach wygląda pięknie. To idealny lakier na imprezy, nie tylko karnawałowe.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakiery Saviny mają wąskie, długie, ale bardzo giętkie pędzelki. Przypominają te z China Glaze. 
Konsystencja dosyć rzadka, trzeba uważać na skórki.



Krycie/Trwałość 
Lakier w zasadzie kryje po dwóch warstwach. Ja nałożyłam 3, bo wtedy wygląda jeszcze ładniej.
Jeśli chodzi o trwałość, to trudno mi się wypowiedzieć. Paznokcie pomalowałam w sylwestrowy poranek a zmyłam w noworoczny wieczór. Przez ten czas wyglądał idealnie.




Zmywanie
Zmywa się koszmarnie. Najpierw zmywa się kolor, potem (z dużą trudnością) schodzą drobinki. Mimo nałożenia bazy, lakier mocno zabarwił płytkę paznokcia. Musiała iść w ruch polerka.



Cena/Dostępność
Dystrybutorem marki Savina jest firma Euro Fashion. Lakiery dostępne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym. Cena wynosi 9,90 zł. 




Jak Wam się podoba mój "imprezowy" lakier?


8 komentarzy:

  1. Kolor fajny, choć to barwienie płytki jest niedopuszczalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale kolor bardzo fajnie sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Savina to rzeczywiście mało znana marka a szkoda, bo ma naprawdę fajne lakiery.
      Polecam :)))

      Usuń
  3. ładny bardzo, tylko szkoda, że barwi. strasznie mnie to denerwuje i mam tylko jeden lakier, którego używam który barwi, ale tylko i wylacznie ze wzgledu na to ze ma sliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)