piątek, 31 stycznia 2014

Randkując z księciem

Dzisiaj na moich paznokciach "Dating A Royal" z OPI.
Lakier pochodzi z kolekcji "Mod About Brights", która ukazała się latem 2008 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ładny, ciemnoniebieski kolor. Klasyczny, czysty, bez domieszek. 
Nie jest szczególnie oryginalny odcień, w swojej kolekcji mam kilka podobnych.
Lakier ma wykończenie kremowe.
 
 
Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI - długi, szeroki, ścięty prosto.
Konsystencja idealna.
 

Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, choć po nałożeniu pierwszej warstwy miałam wątpliwości, czy da radę. Dał, po nałożeniu drugiej wygląda perfekcyjnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał tylko 2 dni. Ale były to dni porządków po remoncie, więc mu wybaczam.
 
 
Zmywanie
Bez problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.
 
 
Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze. 
Ja swój egzemplarz kupiłam na Allegro za 20 zł.



2 komentarze:

  1. Genialny kolor, mam do takich słabość :)
    Moim ulubionym jest trochę ciemniejszy OPI Eurso Euro:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)