środa, 15 stycznia 2014

Niezawodny strzał

Dzisiaj na moim blogu po raz pierwszy pojawia się lakier z firmy Essie. Nie jestem fanką lakierów tej marki. Na początku przygody z Essie trafiłam na kilka felernych egzemplarzy i mocno się zraziłam. Poza tym ta cena... 
Ale trzeba też jasno powiedzieć, że Essie ma w swojej ofercie kilka naprawdę udanych lakierów. Przed Wami jeden z nich: "Sure Shot". Lakier pochodzi z kolekcji "Resort" z 2012 r.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma bardzo ładny fioletowo-różowy kolor, idealny na każdą porę roku.
Lakier ma niezwykle drobny różowy shimmer, który tworzy na paznokciach bardzo delikatną, lekko perłową poświatę.


Pędzelek/Konsystencja  Ten egzemplarz ma pędzelek amerykański/profesjonalny, czyli jest wąski, niezbyt długi, giętki i elastyczny. Dobrze rozprowadza lakier po paznokciu.
Konsystencja dość rzadka, ale maluje się bez kłopotów.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie, wystarczy jedna warstwa by wyglądał ładnie. Po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie. Jego wielką zaletą jest to, że bardzo szybko wysycha. Wystarczy dosłownie 5 minut i można zająć się czym innym. Często zabieram go ze sobą na wyjazdy. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymuje 2-3 dni.


Zmywanie 
Bezproblemowe. Po nałożeniu na bazę, lakier nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery Essie dostępne są w Superpharm, perfumeriach, sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 45 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na jakiś targach kosmetycznych za bodajże 20 z
ł.


I na koniec kilka zdjęć w świetle dziennym:



Lubicie lakiery Essie? Macie swoich ulubieńców?

13 komentarzy:

  1. Z Essie mam czerń i biel, oba są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od jakiegoś czasu szukam dobrego białego lakieru, podasz mi nazwę tego z Essie?

      Usuń
    2. Bardzo proszę - Essie Blanc :)
      Podobno Orly White Out też jest niezły, ale ja osobiście go nie miałam.

      Usuń
    3. Jeśli mogę coś dodać, świetny jest Sally Hansen White on, mam , testowałam , jestem zadowolona :)

      Usuń
  2. Jakoś ten kolor chyba do mnie nie pasuje, ale u Ciebie wygląda bardzo fajnie :D Chociaż przyznam, że nad jego zakupem mocno się zastanawiałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go kupilam na allegro za 10 zl:)kolor cudowny, nakladanie bezproblemowe ale trwaloscia jestem rozczarowana, juz drugiego dnia starly mi sie koncowki, mialam go dopiero raz na paznokciach wiec nie bede tutaj pisac recenzji moze sie poprawi:) mam nadzieje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie :-) Świetnie u Ciebie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne paznokcie :-) Świetnie u Ciebie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)