piątek, 17 stycznia 2014

Manhattan Rocktopia nr 6

Dzisiaj pokażę Wam lakier z firmy Manhattan.
Pochodzi on z kolekcji "Rocktopia". Ma numer 6.
Zdecydowanie wolę, gdy lakiery mają nazwy niż numery...


Kolor/Wykończenie
Lakier ma ładny zielony kolor, z domieszką niebieskiego. Jest idealny na wiosnę i lato, pięknie wygląda przy lekko opalonej skórze.
Lakier ma wykończenie kremowe.



Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma dosyć długi i szeroki pędzelek. Dla mnie nie najlepszy. Trzeba uważać, bo pędzelek nabiera dużo lakieru naraz. 
Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie.  
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymuje 2-3 dni. Potem niestety odpryskuje.


Zmywanie
Zmywa się bez problemów. Często jest tak, że zielone i niebieskie lakiery mają tendencję do barwienia płytki paznokcia. Tutaj tego problemu nie ma. Po nałożeniu na bazę, lakier nie odbarwia płytki. 


Cena/Dostępność
Lakiery Manhattan dostępne są w Rossmannie, za około 10 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na Allegro za niecałe 4 zł.
Prawdę mówiąc, za 4 złote oczekiwałam znacznie gorszej jakości. 
Nie jest to ideał, ale pewnie kupię inne kolory.

2 komentarze:

  1. Też go mam i kolor ma super :DDD Ja również wolę gdy lakiery maja nazwy , a nie numerki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)