piątek, 24 stycznia 2014

Maltanka

Dzisiaj na moich paznokciach drugi z zakupionych niedawno lakierów Colour Alike.
Trochę poszalałam przy składaniu zamówienia, więc w najbliższym czasie ta marka pojawiać się będzie na blogu stosunkowo często...
Przed Wami "Maltanka" z kolekcji PZN.
Już po pierwszym malowaniu wiem, że będzie moim ulubieńcem :)))


Kolor/Wykończenie
To lakier w absolutnie zachwycającym, niebieskim kolorze. W butelce ma, jak dla mnie, niewielki dodatek zielonego, ale na paznokciach zupełnie go nie widać. Posiada bardzo delikatny, drobniutki, nieco metaliczny, srebrny shimmer.

 
Pędzelek/Konsystencja
L
akier ma dosyć wąski, giętki pędzelek, który przy nakładaniu mocno się rozszerza.
Konsystencja bez zastrzeżeń.



Krycie/Trwałość
Lakier to jednowarstwowiec. Ja z przyzwyczajenia nakładam zawsze dwie warstwy, ale jedna spokojnie wystarczy.
 
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się w nienaruszonym stanie przez 3 dni.


Zmywanie
Zmywał się bezproblemowo.

Po nałożeniu na bazę, nie odbarwił płytki.


Cena/Dostępność
Lakier kupiłam w sklepie internetowym www.colorowo.pl za 10,49 zł.


Muszę powiedzieć, że "Maltanka" mnie zachwyciła. Jest jednym z najładniejszych shimmerów w mojej kolekcji. Kiedy miałam go na paznokciach, nie mogłam przestać na nie spoglądać :)))
A Wam się podoba?



 

7 komentarzy:

  1. Jest cudny! Kiedyś miałam sporo lakierów z CA, a później moja miłość do nich osłabła. Nowa kolekcja prezentuje się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie miłość do CA w pełnym rozkwicie :)))

      Usuń
  2. Piękny kolor :) Osobiście nie dla mnie, ale u Ciebie wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny lakier. Wszyscy tak zachwalają te color alike, chyba będę musiała jakiś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. W związku z tym, iż uwielbiam niebieskości, nie mogę oderwać oczu od Maltanki. Czuję, że niebawem pójdę w Twoje ślady i złożę większe zamówienie na colorowo.pl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor cudowny:) nigdy nie widziałam tych lakierów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)