środa, 29 stycznia 2014

Kowbojka

Kolejnym lakierem China Glaze, który chcę Wam zaprezentować jest "Cowgirl Up". Lakier pochodzi z kolekcji "Rodeo Diva", która ukazała się w 2008 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma ciemny fioletowo-bordowy kolor z bardzo delikatnym różowym shimmerem. Jest bardzo podobny, do "Stelli", którą pokazywałam kilka tygodni temu. Są niemalże identyczne, różnią się dosłownie o ton, "Stella" jest bardziej fioletowa. Kolor idealny na sezon jesienno-zimowy.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja dosyć rzadka, ale nakłada się bez problemów.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw wygląda ok.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia ściera się na końcówkach.


Zmywanie
Bez problemów. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro.
Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 
Ja swój egzemplarz kupiłam za 18 zł w sklepie internetowym www.alphanailstylist.pl.


Myślicie, że posiadanie dwóch niemalże identycznych kolorów z tej samej firmy jest normalne?
 

4 komentarze:

  1. To jest normalne :DDDDDDDD Juz ja coś o tym wiem :DDDD Ale jak Ci tak z dwiema ciężko, to przy kolejnej wymiance, mogę Cię wyratować z problemu :) Mam wrażenie, że ten lakier jest stworzony dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękność, taki lakier w dwóch odsłonach można mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię mieć dwóch bardzo podobnych lakierów, mam wtedy wyrzuty sumienia :/
    nie mam żadnego lakieru CG, ale coraz bardziej mnie kuszą, zwłaszcza ten!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)