piątek, 10 stycznia 2014

Figa z makiem

Od kilku tygodni z każdego zakątka blogosfery kuszą mnie lakiery holograficzne.
Nigdy nie miałam na paznokciach tego wykończenia i wreszcie postanowiłam to zmienić.
Po obejrzeniu kilkuset swatchy, zdecydowałam się na lakiery Colour Alike. 
I nie żałuję :)))
Na pierwszy ogień poszła "Figa z makiem" z kolekcji "Hola Hola".

Kolor/Wykończenie 
Lakier ma kolor średniego fioletu z zatopionym miliardem holograficznych drobinek. W przypadku tego lakieru nie chodzi jednak o kolor tyko o efekt na paznokciach. W świetle dziennym to po prostu ładny fioletowy lakier, w świetle sztucznym to absolutna piękność.
Jestem nim zauroczona.

Pędzelek/Konsystencja
L
akier ma dosyć wąski pędzelek, który przy nakładaniu mocno się rozszerza. Jest giętki i elastyczny, nie sprawił mi kłopotu przy malowaniu. 
Konsystencja bardzo dobra, nie za gęsta, nie za rzadka.

Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie.
Zabieganym wystarczy jedna warstwa. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymał się w nienaruszonym stanie przez 3 dni.

 
Zmywanie
Byłam bardzo ciekawa, jak będzie się zmywał. Bałam się trochę, że będzie się zachowywać podobnie jak brokat, ale na szczęście zmywa się bezproblemowo.

Po nałożeniu na bazę, nie odbarwił płytki.


Cena/Dostępność
Lakier kupiłam w sklepie internetowym www.colorowo.pl za 10,99 zł.




Poniżej zdjęcia w świetle dziennym, na których też wygląda ładnie :))



8 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie te lakiery, ich nazwy są świetne :) Fiolecik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, ja jestem zadowolona bardzo :)

      Usuń
  2. uwielbiam holograficzne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem, czy uwielbiam - to moje pierwsze holo... Ale lubię na pewno :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)