wtorek, 7 stycznia 2014

Eveline Mini Max 840

Dzisiaj na moim blogu pojawia się lakier z firmy Eveline Cosmetics. 
Jest to pierwszy, i jak dotąd jedyny, lakier tej firmy w mojej kolekcji. 
Myślę jednak, że wkrótce pojawią się kolejne :)))
Lakier pochodzi z serii MiniMax, jego kolor to 840.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma ładny średni niebieski kolor z dodatkiem szarości i fioletu. Bardzo ciekawy, nie mam w swojej kolekcji podobnego odcienia. 

Na zdjęciach wyszedł ciemniejszy i bardziej niebieski niż jest w rzeczywistości.
Lakier ma wykończenie kremowe.



Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma wąski, dosyć długi, giętki pędzelek. Całkiem dobrze się nim operuje. Konsystencja dla mnie ciut za rzadka, ale nie sprawia kłopotów przy aplikacji.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał bez uszczerbku 3 dni.



Zmywanie
Lakier zmywa się bardzo dobrze zwykłym zmywaczem.
Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery Eveline Cosmetics dostępne są w drogeriach stacjonarnych i w sklepie internetowym EC. 

Ja swój egzemplarz kupiłam w Hebe za 5,99 zł.


Lakier bardzo mile mnie zaskoczył. 
Za tę cenę spodziewałam się znacznie gorszej jakości. Na pewno wypróbuję inne kolory.
Znacie lakiery Eveline?
Możecie jakieś polecić?







7 komentarzy:

  1. Nie znam lakierów tej marki. A Ty jak zwykle z niebieskim :) Lubisz taką kolorystykę co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Co mam zrobić? Kocham niebieskie paznokcie i już!!

      Usuń
  2. Śliczny :) Ja z tej serii lakiery bardzo lubię, właśnie w Hebe maja dość spory wybór. Przyczaję się na ten Twój i jeszcze mam na oku śliczną zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przy kolejnej wizycie w Hebe chyba nie zdołam się powstrzymać i przygarnę kolejne buteleczki :)))

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji ich używać, ale na blogach widziałam przepiękne odcienie z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)