czwartek, 9 stycznia 2014

Czerwona perła

Dzisiaj na moich pazurkach gości "Red Pearl" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "X Anniversary", która ukazała się jesienią 2007 r. 


Kolor/Wykończenie 
W wypadku tego lakieru nazwa idealnie opisuje kolor. Lakier ma bardzo ładny, średni czerwony kolor i perłowe wykończenie. W sztucznym świetle pięknie mieni się na paznokciach. 
Zawsze mi się wydawało, że perłowe lakiery noszą tylko starsze panie, a do nich mi jeszcze daleko. Ale ta perła nie jest "babcina", tylko nowoczesna. Fanką tego wykończenia na pewno nie zostanę, ale nie powiem o tym kolorze złego słowa.


Pędzelek/Konsystencja
Ma standardowy pędzelek CG, czyli dość wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja lakieru jest rzadka, może rozlewać się po skórkach.

Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się około 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna się ścierać na końcówkach. 
Zdjęcia były robione drugiego dnia i na niektórych paznokciach widać już delikatne starcie.

 
Zmywanie
Lakier niestety brudzi skórki i trochę się maże przy zmywaniu. Na szczęście nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są aktualnie tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ja swój egzemplarz kupiłam na wyprzedaży w Euro Fashion za 10 zł.


 I na koniec zdjęcia w świetle dziennym:



I co powiecie na perłowe wykończenie?
Jesteście na Tak? 
Czy na Nie?


2 komentarze:

  1. Również nie jestem fanką takiego wykończenia, ale u Ciebie tan lakier wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)