poniedziałek, 13 stycznia 2014

Bilet pierwszej klasy

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który jest u mnie już kilka lat i jest jednym z moich ulubieńców.
Przed Wami "First Class Ticket" z China Glaze.
Lakier pochodzi z kolekcji "Vintage Vixen", która ukazała się jesienią 2010 r.

Kolor/Wykończenie
Lakier ma ciemnofioletowy kolor z dużą ilością niebieskiego shimmeru. Przez te drobinki wygląda na granatowy. Moim zdaniem to ładny, zimowy odcień.



Pędzelek/Konsystencja 
Ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny.
Konsystencja idealna.



Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymuje 3-4 dni, później zaczyna odpryskiwać.


 Zmywanie 
Bezproblemowe, łatwo zmywa się zwykłym zmywaczem. Przy nałożeniu bazy, lakier nie odbarwia płytki.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na
www.alphanailstylist.pl za 16 zł.



11 komentarzy:

  1. Cudo! Nie dziwie się, że należy do grona Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny. Kręcą mnie fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentuje :) Ostatnio moją uwagę przyciągają ciemne kolory z shimmerem, sama się sobie dziwię, bo zazwyczaj preferuję kolory kremowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię kremy, ale zimą dużo u mnie shimmeru :))

      Usuń
  4. swietny kolor ;) i piekne masz paznokcieeee, zazdroszcze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest super, ale to kolor, którym się zachwycam u innych, u mnie ten odcień jakoś tak nie do końca fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że niebieski to bardzo mi się podoba :) Kolor jest taki głęboki i ten shimmer...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)