niedziela, 1 grudnia 2013

Wysokie ambicje

Dzisiaj przedstawiam Wam lakier, który jest ze mną prawie rok a na paznokciach mam go po raz pierwszy. Przed Wami "Loft-y Ambitions" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Metro", która ukazała się jesienią 2011 r.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma kolor bardzo ciemnej wiśni z wyraźną domieszką brązu. Moim zdaniem ładny, unikatowy odcień.
Lakier ma wykończenie kremowe. Chociaż jak przyjrzeć się bliżej, to ma bardzo delikatną srebrną poświatę.




Pędzelek/Konsystencja 
Ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny.
Konsystencja dość rzadka jak na CG, ale maluje się bez kłopotu.



Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 3 dni, później zaczął odpryskiwać.




Zmywanie 
Bezproblemowe, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem. Przy nałożeniu bazy, lakier nie odbarwia płytki.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na www.alphanailstylist.pl za 20 zł. Aktualnie jest on w promocji i kosztuje 16 zł.





4 komentarze:

  1. Dla mnie już odrobinę za dużo brązu. Wykończenie za to bardzo mi się podoba, ślicznie się mieni - tak elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też nie powalił... Ładny, ale szału nie ma :(

      Usuń
  2. Bardzo go lubię :) I też do tej pory miałam go tylko raz na sobie , chociaż jest ze mną już dwa lata :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. I dopiero teraz nim pomalowałaś?! Nie wiem jak tyle wytrzymałaś, lakier jest śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)