poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wieczorne uwodzenie

Kolejnym lakierem, który chcę Wam zaprezentować jest "Evening Seduction" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Visions Of Grandeur" z 2005 r.
Dzisiaj moje paznokcie są wyjątkowo krótkie, bowiem kilka dni "jechania na szmacie", mocno je nadwyrężyło... A na takich paznokciach najbardziej lubię bardzo ciemne lakiery.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo, bardzo ciemny, fioletowy kolor. Na pierwszy rzut oka wygląda na czarny, dopiero przy bliższym kontakcie widać, że to jednak bakłażan. Bardzo lubię takie kolory, zwłaszcza zimą.

Lakier ma wykończenie kremowe.



Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek CG, wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja jak dla mnie ciut za rzadka, może rozlewać się po skórkach. 





Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna się ścierać na końcówkach.



Zmywanie 
Lakier zmywa się bardzo dobrze zwykłym lakierem. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.





Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam kilka miesięcy temu w sklepie stacjonarnym Euro Fashion za
10 zł.



Osobiście uważam takie kolory za niezwykle eleganckie i kobiece.
A Wy?

6 komentarzy:

  1. Piękny kolor, choć bakłażanem bym go nie nazwała - na zdjęciach widzę niebieskość przebijającą spod czerni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, faktycznie na zdjęciach może wyglądać na granat, ale wierz mi na słowo: to naprawdę fiolet :)))

      Usuń
  2. ja tu widzę bakłażan, na pewno nie granat :) Super, wampowy, :) Ja tez uwielbiam ciemne lakiery na krótkich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, taki z pazurem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)