czwartek, 19 grudnia 2013

Ubierz mnie

Dzisiaj pokażę Wam lakier, który zdecydowanie mnie nie zachwycił.  
Przed Wami "Dress Me Up" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "The Hunger Games (Colours From The Capitol)", która ukazała się wiosną 2012 r.
Co dziwne, kolor w butelce uważam za naprawdę ładny, ale na moich pazurkach strasznie mi się nie podoba. Wyglądają jak paznokcie manekina.
Ale same oceńcie...



Kolor/Wykończenie
Lakier ma beżowo-różowy, cielisty kolor. Na zdjęciach wygląda na całkowity beż, ale w rzeczywistości ma bardzo wyraźną domieszkę różu. 
Lakier ma wykończenie kremowe.

 

Pędzelek/Konsystencja
Pędzelek standardowy CG, wąski, giętki i elastyczny.
Konsystencja dość rzadka, może rozlewać się po skórkach.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to nie mogę nic powiedzieć, gdyż zmyłam go po godzinie od pomalowania paznokci. Nie mogłam na niego patrzeć :((





Zmywanie 
Bezproblemowe.




Cena/Dostępność
Lakier dostępny jest w sklepach internetowych i na Allegro. 

Ceny wahają się od 15 do 25 zł.  
Ja swój egzemplarz kupiłam za 20 zł w sklepie internetowym www.alphanailstylist.p.

Poniżej zdjęcia przy użyciu lampy błyskowej, na których widać wyraźnie domieszkę różu.



No i co o nim myślicie?
Lubicie cieliste lakiery?


5 komentarzy:

  1. Nie jest taki zły :) Ale wiem o czym mówisz z tym szybkim zmywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda, nawet bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na takich pazurkach wszystkie ładnie będą wyglądać ;p Mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)