środa, 11 grudnia 2013

Straszydło

Dzisiaj na moich paznokciach gości "Bogie" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "Vintage Vixen", która ukazała się jesienią 2010 r. 
To moim zdaniem jedna z najbardziej oryginalnych kolekcji tej marki. 


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma przedziwny, trudny do określenia kolor. To ciemny fiolet z domieszką brązu, srebra i różu. Posiada bardzo delikatny, nieco metaliczny, srebrny shimmer.




Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni.



Zmywanie
Bez problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia.


 
Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro.
Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie www.alphanailstylist.pl za 18 zł.



Moim zdaniem to naprawdę unikatowy lakier.
Ale czy naprawdę takie z niego straszydło?


11 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest śliczny i na pewno nie określiłabym go mianem straszydła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda??? Nie wiem, skąd oni biorą te nazwy...

      Usuń
  2. Do straszydła to mu daleko :))
    Fantastyczny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, jesienno-zimowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :DDDDDDDDD jakie szczęście, że ja go dzisiaj nie użyłam, bo miałam w planie :DDD Śliczny jest, ja go baaardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłybyśmy bliźniaczkami lakierowymi :DDD
      Chociaż pewnie nie do końca, bo u Ciebie pewnie byłby w duecie...:D

      Usuń
    2. Miał być solo :) Mam jeszcze coś z tej kolekcji, ale nie mam foxy i rivter rouge , a z chęcią bym je zobaczyła jeśli masz :)

      Usuń
  5. Wcale nie taki straszny:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)