piątek, 13 grudnia 2013

Stella

Kolejnym lakierem China Glaze, który chcę Wam zaprezentować jest "Stella". Lakier pochodzi z kolekcji "Retro Diva", która ukazała się jesienią 2009 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma dosyć ciemny fioletowo-różowy kolor z bardzo delikatnym różowym shimmerem. Wyjątkowo ładny kolor, idealny na sezon jesienno-zimowy. Zwraca uwagę, zawsze zbiera masę komplementów.



Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw wygląda ok.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia ściera się na końcówkach.



Zmywanie
Bez problemów, po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.




Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. 

Ceny wahają się od 10 do 25 zł. 
Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie stacjonarnym Eurofashion za 10 zł.


 
No i jak Wam się podoba Stella?

3 komentarze:

  1. W okresie przedświątecznym mam słabość do wszystkiego co się mieni :) Ogromnie podoba mi się ten odcień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi się podoba to krycie!! I Twoje paznokcie są tak ładne!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)