czwartek, 5 grudnia 2013

Płyn micelarny z Vichy

Bohaterem dzisiejszego posta jest płyn micelarny "Purete Thermale 3 w 1" marki Vichy.
Kosmetyk ten przez wiele miesięcy był moim ulubionym, dlatego moim zdaniem zasługuje na recenzję.

Info od producenta
Odświeżający i łagodzący płyn do demakijażu. Łączy właściwości mleczka, toniku i płynu do demakijażu oczu. Delikatnie oczyszczona, wrażliwa skóra jest idealnie czysta bez dyskomfortu i uczucia ściągnięcia. Hypoalergiczny. Zawiera wodę termalną z Vichy.




Opakowanie/Pojemność
Opakowanie bardzo proste, wykonane z półprzezroczystego, białego plastiku, zakończone niewielkim otworem.
Pojemność to 200 ml.

Konsystencja/Zapach
Kosmetyk ma postać rzadkiego, przezroczystego płynu. 
Ma bardzo ładny, delikatny, neutralny zapach.

Cena/Dostępność
Produkt dostępny jest w aptekach stacjonarnych i internetowych. Warto przeglądać oferty, bo są duże różnice w cenie.  Cena waha się od 23 do 45 zł.

Moja opinia
Ja płynu micelarnego używam do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu. I śmiało mogę powiedzieć, że to jeden z lepszych produktów tego typu, jakich do tej pory używałam.
Przede wszystkim dobrze zmywa makijaż, oczyszcza buzię. Choć na zmycie tuszu potrzeba nieco więcej wacików i cierpliwości, niż na pozostałą część twarzy (Bioderma jest tu lepsza). 
Nie uczula, nie podrażnia moich wrażliwych oczu. Nie wysusza skóry, a wręcz ją nawilża. 
Ma delikatny, nieprzeszkadzający zapach. 
Nie pozostawia na skórze tłustej ani lepkiej warstwy.
Jest wydajny, opakowanie starcza na mniej więcej 3 miesiące.
Podsumowując: dobry produkt do oczyszczania twarzy i zmywania makijażu za rozsądną (w promocji) cenę.






3 komentarze:

  1. Płyny micelarne uwielbiam i od kilku lat jestem im wierna. Do moich ulubieńców należy Bioderma i Ideal Soft od L'oreal, a i Bourjois też jest bardzo dobry. Z Vichy nie miałam jeszcze przyjemności, ale będę pamiętać o nim w czasie promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bioderma lepiej sobie radzi z tuszem, ale micel z Vichy naprawdę jest wart uwagi :)

      Usuń
  2. Zużyłam kilka opakowań i miło wspominam :) aktualnie używam micela z L'Oreal.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)