środa, 4 grudnia 2013

Nierealnie morski

Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu pojawia się lakier marki Orly. 
Przed Wami "Teal Unreal". Lakier pochodzi z kolekcji "Surreal", która ukazała się jesienią 2013 r.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma kolor średni zielony, z niebieskimi nutami. Choć na zdjęciach wygląda na idealnie morski, to dla mnie jest za zielony jak na to określenie. Mój aparat fiksuje na zielonych kolorach, więc zdjęcia nie oddają rzeczywistego koloru. Na zdjęciach wygląda na bardziej niebieski, w rzeczywistości jest zdecydowanie bardziej zielony. Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada pędzelek przypominający te z China Glaze. Jest dosyć wąski i długi, ale giętki i elastyczny. Miłośniczki szerokich pędzelków nie pokochają go za to. Konsystencja idealna.



Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy nie ma żadnych prześwitów. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach wytrzymał 4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczął się delikatnie ścierać na końcówkach.



Zmywanie
Zmywa się standardowo, bez większych kłopotów. Mimo nałożonej bazy, lakier niestety zabarwił moje paznokcie na zielono. 



Cena/Dostępność
Lakiery Orly dostępne są w sklepie internetowym i na Allegro. Czasem można je kupić stacjonarnie w TK Maxx. Ja swój egzemplarz kupiłam na targach za 26 zł.



Wiem, że będzie to jeden z moich ulubionych lakierów. 
A Wam się podoba?

8 komentarzy:

  1. Marzy mi się obecność na targach, choć mogłoby się to dla mnie źle skończyć, bo pewnie połowę asortymentu większości marek najchętniej bym wykupiła ;)
    Kolor tego Orly bardzo mi się podoba, od jakiegoś już czasu mam na podobny ochotę. Szkoda tylko, że paznokcie Ci zafarbował :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego dobrze, że są tylko raz w roku :)
      Co do paznokci, to już się przyzwyczaiłam, że zielone lakiery zwykle "farbują".

      Usuń
  2. Marzy mi się pierwszy Orly! Jako wielbicielka szerokich pędzelków na pewno bym go mocno pokochała. Mam wrażenie, że odcień zielony jest pechowy i często zabarwia paznokcie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie to samo zauważyłam. Ale i tak lubię mieć zielone paznokcie :)))

      Usuń
    2. Mi zieleń jakoś nie służy, turkusy i mięty jak najbardziej, ale w "trawie" czuję się źle ;)

      Usuń
  3. Cudowny, mam go i baaardzo mi się podoba, ale jeszcze nie miałam na paznokciach :DDD Mój aparat też niestety ma problem z łapaniem takich odcieni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz to szybko nadrobić!!! Daję słowo: będzie ci się podobać :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)