niedziela, 8 grudnia 2013

Mój ulubiony granat

Dzisiaj na moich paznokciach gości "Up All Night" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Patent Leather In The City", która ukazała się jesienią 2005 r.  Lakier jest jednym z moich ulubionych i najczęściej używanych.




Kolor/Wykończenie 
Lakier ma bardzo, bardzo ciemny, granatowy kolor, z niezwykle delikatnym niebieskim shimmerem. Przepiękny odcień, na paznokciach wygląda elegancko i kobieco. To mój ulubiony granatowy lakier.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja dość rzadka jak na CG, może rozlewać się po skórkach.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni, potem zaczyna odpryskiwać.



Zmywanie
Jak na tak ciemny lakier, to zmywa się dobrze. Po nałożeniu na bazę, lakier nie barwi płytki paznokcia.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. 

Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie www.alphanailstylist.pl za 20 zł.



Za każdym razem, gdy mam go na paznokciach, nie mogę przestać na niego patrzeć...
A Wam jak się podoba?


6 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie wygląda. Osobiście nie czuję się dobrze w niebieskościach.

    OdpowiedzUsuń
  2. W żadnym odcieniu niebieskiego nie czujesz się dobrze?
    Ja bardzo lubię niebieskie lakiery a ten wyjątkowo pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny odcień! Uwielbiam niebieskości i granaty, więc od razu zaświeciły mi do niego oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor, pasowałby mi do szalika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :DDDD Uwielbiam takie granaty :D Nie dziwi mnie Twoja fascynacja tym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)