poniedziałek, 16 grudnia 2013

Jadłam jagody na Kanarach

Pogoda za oknem działa na mnie depresyjnie, więc dziś na moich paznokciach lakier w wesołym kolorze. Przed Wami "Ate Berries in the Canaries" marki OPI.
Lakier pochodzi z kolekcji hiszpańskiej, która ukazała się jesienią 2009 r. 


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przepiękny fioletowy kolor, z dużą domieszką różu. Jest bardzo podobny do "Nasty" z China Glaze, tylko ciut ciemniejszy i bardziej fioletowy.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI czyli długi, szeroki, ścięty prosto.
Konsystencja nie za gęsta i nie za rzadka. Idealnie sunie po paznokciach.





Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, mając mało czasu można sobie pozwolić na jedną warstwę. Choć oczywiście przy dwóch wygląda jeszcze ładniej.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach ten lakier wytrzymuje 3-4 dni.



Zmywanie
Bez najmniejszych problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia.





Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze, ceny zaczynają się od 17 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie www.victoriasbeauty.com około 30 zł.




5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)