poniedziałek, 30 grudnia 2013

Haul (grudzień 2013 r.)

Jak zawsze pod koniec każdego miesiąca, tak i teraz, przyszedł czas na post dotyczący kosmetyków, które kupiłam w grudniu 2013 r.
W listopadowym wpisie dotyczącym zakupów pisałam, że na bieżący miesiąc wyznaczam sobie limit na wydatki kosmetyczne w wysokości 100 zł.
Czy udało mi się wytrwać w postanowieniu?
Zobaczcie same...

Zakupy w Hebe


Krem nawilżająco-matujący 25+ (Ziaja) - cena 9,49 zł
Cienie do powiek z serii Absolute Eye Colour w kolorach: 350 Starlight Expresso i 080 Go, Charlie Brown! (Catrice) - każdy za 11,90 zł

Zakupy na Allegro


Szampon nadający połysk, do włosów normalnych (Herbal Essences) - cena 9,35 zł
Odżywka nadająca połysk, do włosów normalnych (Herbal Essences) - cena 8,50 zł
Szampon oczyszczający do włosów normalnych i przetłuszczających się (Herbal Essences) - cena 12,90 zł


Ultraodżywczy balsam do ust przesuszonych i popękanych (Nuxe) - cena 25,70 zł
Krem do stóp z imbirem i klementynką (Oriflame) - cena 5,00 zł

Po podliczeniu wyszło 99,74 zł. Udało się!!!
Nie było to łatwe, ale udowodniłam sobie, że z moim kosmetykoholizmem nie jest tak najgorzej. Jeszcze... :)))
Myślę, że raz na jakiś czas będę sobie robić takie "odwyki".
Ale powiem szczerze, że brakowało mi chodzenia do drogerii i perfumerii... Co ja poradzę na to, że kocham kosmetyki? 
A Wam co przybyło w grudniu?





12 komentarzy:

  1. Reve de Miel jest bardzo dobry :) Używam go codziennie, wszystkie inne smarowidła poszły w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, no i gratulacje za silną wolę! Ja ostatnio zużywam zapasy i kupuję tylko to, co muszę :)

      Usuń
    2. Dziękuję :))) Też staram się zużywać zapasy, ale cały czas coś nowego mnie kusi...

      Usuń
  2. bardzo lubie takie neutralne odcienie cieni do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne cienie tylko ciekawa jestem jak z pigmentacją :) U mnie również haul zakupowy więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie Catrice bardzo lubię, ale akurat tych kolorów nie posiadam. Z chęcią wypróbowałabym Nuxe, Herbal Essence i Oriflame do stóp (musza cudownie pachnieć :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem wyniuchałam u siostry i tak mi sie spodobał, że od razu zamówiłam dwa :)))

      Usuń
  5. Uwielbiam Reve de Miel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie użyłam go kilka razy, ale coś mi się widzi, że się polubimy bardzo :)))

      Usuń
  6. I cherished what you will have carried out here. The structure is elegant, your written content stylish. Nonetheless, you could have got an edginess to what that you are furnishing the following. Ill totally arrive back again once more for significantly extra in case you protect this up. Dont do away with hope if not as well many men and women see your ideas, know you've accumulated a fan appropriate the next who beliefs what you've received to say along together with the way you've introduced oneself. Very good on you!
    jeux de ninja

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)