wtorek, 17 grudnia 2013

Chaber z Inglota

Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu pojawia się lakier z firmy Inglot. 
Chociaż nie jestem fanką lakierów tej marki, to niektóre z nich mają tak piękne kolory, że mam ich kilka w swojej kolekcji. 
Przed Wami lakier o numerze 992. Pochodzi on z kolekcji lazurowej, która pojawiła się wiosną 2012 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma cudowny niebieski kolor z fioletowo-różową poświatą. Dla mnie to kolor chabra bławatka. Na paznokciach wygląda właściwie na krem. Bardzo ładny kolor, idealny nie tylko na lato.




Pędzelek/Konsystencja 
Pędzelek standardowy u Inglota, raczej wąski, ale dość giętki i elastyczny. 

Nie wiem dlaczego, ale nie lubię malować paznokci tymi lakierami. Nie do końca panuję nad tym pędzelkiem :((
Konsystencja niemalże idealna.


Krycie/Trwałość
Lakier kryje bardzo dobrze, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 2-3 dni, przy czym zdarza się, że już pierwszego dnia zaczyna się ścierać na końcówkach.





Zmywanie 
Lakier zmywa się bardzo dobrze zwykłym lakierem. Niestety, jak to bywa przy takich kolorach, nawet nałożony na bazę, barwi płytkę paznokcia.


 

Cena/Dostępność
Lakiery Inglota dostępne są w sklepach stacjonarnych/wyspach i w sklepie internetowym. Aktualna ich cena to 21 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam jakiś czas temu w sklepie firmowym za 20 zł.



No i jak Wam się podoba mój chaberek?






8 komentarzy:

  1. Kolor jest piękny, głęboki, ale tak jak pisałam wcześniej - nie po drodze mi z niebieskościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem... Ja kocham niebieskie paznokcie :))

      Usuń
  2. Piękny kolor! :)
    Bardzo lubię takie chabry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie przepiękny chaber! Niestety tak jak Ty za lakierami Inglota nie przepadam. Pędzelek mi nie służy, a i cena moim zdaniem ciut za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie: o co chodzi z tym pędzelkiem?

      Usuń
  4. Cudowny, mam i strasznie go lubię (ta kolekcja jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)