czwartek, 12 grudnia 2013

Antyperspirant z Vichy

Bohaterem dzisiejszego posta jest "Antyperspirant w kulce 48-godzinna skuteczność działania" marki Vichy.
Jest on moim ulubieńcem od wielu wielu miesięcy, a że kończę właśnie kolejne opakowanie, zdecydowałam się napisać recenzję.



Info od producenta 
Kuracja przeciw nadmiernemu poceniu. 48-godzinna skuteczność.
Długotrwała skuteczność antyperspirantu.
Składniki aktywne antyperspirantu gwarantują ochronę nawet do 48 godzin
Hipoalergiczny. Zawiera Wodę Termalną z Vichy. Produkowany według ścisłych norm przemysłu farmaceutycznego. Testowany przez dermatologów. Nie zawiera alkoholu. 

Opakowanie/Pojemność 
Opakowanie plastikowe, biało-zielone, całkiem ładne. Aplikator kulkowy.

Pojemność to 50 ml.



Konsystencja/Zapach
Niezbyt gęsty, półprzezroczysty, mleczny płyn. 
Zapach bardzo delikatny i przyjemny.

Cena/Dostępność
Produkt dostępny jest w aptekach stacjonarnych i internetowych. Warto przeglądać oferty, bo są naprawdę spore różnice w cenie.  Cena waha się od 23 do 37 zł.

Moja opinia
Ja nie mam na szczęście problemu z nadmierną potliwością, niemniej jednak, jak każdej aktywnej kobiecie, potrzebna mi ochrona przed potem.
Długo szukałam swojego ideału, ale wreszcie znalazłam. Używam go od prawie roku i nie zamienię na żadnej inny. 
Jest delikatny, nawet dla wrażliwej skóry. Nie uczula, nie podrażnia.
Ma bardzo ładny, subtelny zapach, który w żaden sposób nie kłoci się z perfumami. 
Aplikator to tradycyjna kulka, która nie zacina się i nie zapycha. Po kilku tygodniach stosowania, nadal z łatwością "sunie" po skórze. 
Po aplikacji dość szybko wysycha. Nie brudzi czarnych ubrań. Białych w zasadzie nie mam, więc trudno mi coś o tym powiedzieć.
I co najważniejsze: jest skuteczny. Zaaplikowany rano, chroni przed potem przez cały dzień. Nie ma mowy o "mokrych pachach" i nieprzyjemnym zapachu. Nawet w czasie upałów, gdy pot spływa po przysłowiowej tylnej części ciała, pachy nadal pozostają suche.
Minusem może być cena - regularna w Superpharm to 35 zł - za antyperspirant to sporo. Jednak uważam, że komfort jaki daje, jest wart każdej wydanej złotówki. Warto polować na "dwupaki", które można kupić za ok. 50 zł.
Jest jednak bardzo wydajny, przy codziennym stosowaniu wystarcza na około 3 miesiące.
Podsumowując: bardzo dobry antyperspirant dla osób o normalnej potliwości.

 

10 komentarzy:

  1. Dużo dobrego o niej czytałam :) Póki co kończę kulkę z trawą cytrynową z Nivea, także może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i niestety rzadko po niego sięgam. U mnie schnie całe wieki, co w zabiegane poranki nie jest mile widziane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś ty... U mnie schnie w miarę szybko, w trakcie mycia zębów i porannej pielęgnacji paszczy.
      Może spróbuj go nakładać wieczorem...

      Usuń
  3. bardzo przydatna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie najlepszy jest bloker z Ziaji po nim nie mam nawet grama potu:) Tego nigdy nie próbowałam chociaż nie raz przymierzałam się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blokera z Ziaji nie próbowałam, zawsze się do trochę bałam...

      Usuń
  5. Wczoraj stojąc w aptece patrzyłam na niego :) jednak się nie zdecydowałam. Jestem na etapie poszukiwać jakiegoś dobrego antyperspirantu, i chyba po Twojej recenzji się skuszę. Może to będzie i mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, moim zdaniem naprawdę warto :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)