niedziela, 17 listopada 2013

Złośnik

Dzisiaj przedstawiam Wam lakier "Spitfire" z China Glaze. To (podobnie jak "Long Kiss") jeden z najstarszych lakierów w mojej szufladzie. Lakier pochodzi sprzed 2000 r., kiedy CG nie tworzyła jeszcze kolekcji. 


Kolor/Wykończenie
Lakier ma buraczkowy kolor z delikatnym, czerwono-różowym shimmerem.


Pędzelek/Konsystencja 
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, giętki i elastyczny. Konsystencja idealna, nie za rzadka, nie za gęsta. Dobrze rozprowadza się po paznokciach.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów ani smug.
Jeśli chodzi o trwałość, to niestety nie jest najlepsza. Na moich paznokciach utrzymuje się mniej więcej 2 dni, potem zaczyna odpryskiwać. Może dlatego, że jest już u mnie bardzo długo...




Zmywanie
Lakier zmywa się bardzo dobrze zwykłym lakierem. Przy zmywaniu nie brudzi skórek. Nie odbarwia płytki paznokcia.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam kilka lat temu w sklepie internetowym Euro Fasion za
16 zł.




Nie wiem czemu, ale nie do końca podoba mi się ten lakier... 
No cóż, takie też się trafiają...
 

7 komentarzy:

  1. Już go polubiłam, bo nie ma pomarańczowych tonów, a to mi zawsze trochę przeszkadza w czerwieniach :)
    Może nie polubiliście się, bo nie współgra z Twoim odcieniem skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację, bo w buteleczce mi się podoba a na paznokciach nie bardzo...

      Usuń
  2. Przepiękny odcień, przykro mi, że trafił w Twoje serce :(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak na taki wiek to i tak jest super! wiekszosc lakierow juz po kilku miesiacach wymieka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, ale zdecydowanie wolę ten kolor w cieniu niż w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)