niedziela, 3 listopada 2013

Zmierzch Magdy

Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z lakierów, które udało mi się upolować na ostatnich targach. To pierwszy lakier z firmy Colour Alike, którego miałam okazję używać. 
Przed Wami "Zmierzch Magdy" z kolekcji LDZ, inspirowanej moim rodzinnym miastem.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor ciemnego fioletu z ewidentnymi szarymi tonami. Przepiękny, stonowany, jesienny kolor.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma dziwny pędzelek, niby wąski, ale przy nakładaniu mocno się rozszerza. Jest dość giętki i elastyczny. Konsystencja ok, trzeba tylko uważać, bo pędzelek nabiera dużą ilość lakieru z buteleczki.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy nie widać żadnych prześwitów. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się około 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna się delikatnie ścierać na końcówkach. 



Zmywanie
Bezproblemowe, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem, nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery Colour Alike dostępne są w sklepie internetowym www.colorowo.pl. Ceny wahają się od 5,49 do 10,99 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na targach za 10 zł.




3 komentarze:

  1. Bardzo ładny :) Nie mam, ale mam bardzo podobny OPI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważywszy na ilość lakierów w twojej kolekcji - jakoś mnie to nie dziwi :D

      Usuń
    2. :DDD Bardzo ładnie u Ciebie wygląda. Ja bardzo lubię lakiery Colour Alike zarówno za kolory jak i za ich jakość :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)