środa, 13 listopada 2013

TAG: Liebster Blog


Ale fajnie się zaczął ten tydzień... Po raz pierwszy zostałam otagowana!
Przyznam, że jestem miło zaskoczona tym wyróżnieniem :)
Bardzo dziękuję Izabeli Annie (Lakierowe Abecadło). Jesteś kochana :)))

Zasady zabawy
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej, lecz nie tylko, liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

Pytania do mnie:

1. Twoja ulubiona forma relaksu?
Najlepiej relaksuję się leżąc na kanapie i czytając dobrą książkę.

2. Film czy książka?
Zdecydowanie książka.
 
3. Wymarzone wakacje...?
Z dala od zgiełku miasta i ludzi, w otoczeniu przyrody, z Mężem u boku.
 
4. Optymistka czy pesymistka?
Umiarkowana optymistka. 

5. Czego oczekujesz od swoich przyjaciół?
Dobrej zabawy i pomocy, gdy będzie potrzebna. 

6. Czego najwięcej jest w Twojej garderobie?
T- shirtów, mam ich około 40. 

7. Ukochany kolor/y lakieru?
Niebieski i różowy. 

8. Ulubione wykończenie lakieru?
Kremowe. Jest klasyczne i eleganckie.
 
9. Paznokcie długie czy krótkie?
Zdecydowanie krótkie.
 
10. Ulubiony kolor pedicure?
Latem różowy, zimą granatowy.
11. Czerwona szminka czy czerwony lakier do paznokci ?
Czerwonej szminki nie miałam nigdy na swoich ustach. Jest dla mnie zbyt odważna i rzucająca się w oczy. 
Wolę czerwony lakier, choć nadal szukam "swojej" czerwieni. 

A do zabawy zapraszam:
Gosię Pio z bloga Mani Mani Mania
Paulę B z bloga Luah

Moje pytania dla Was:
1. Spacer czy zakupy?
2. Kosmetyk, który ostatnio kupiłaś?
3. Jakie koloru nie lubisz na swoich paznokciach?
4. Ile lakierów masz aktualnie w swojej kolekcji?
5. Skąd wziął się pomysł na nazwę twojego bloga?
6. Twoja ulubiona potrawa?
7. Co zrobiłabyś, gdybyś wygrała "szóstkę w Totka"?
8. Obcasy czy adidasy?
9. Twoje ulubione miejsce na świecie?
10. Jedzenie czy gotowanie?
11. Twój ulubiony film i ulubiona książka?

2 komentarze:

  1. Dzięki :) Ja też jestem zagorzałą maniaczką książek :) Czasy kiedy mogłam swobodnie i w ciszy czytac leżąc na kanapie, minęły bezpowrotnie wraz z przyjściem na świat moich dzieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popatrz, kolejna rzecz, która nas łączy :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)