środa, 13 listopada 2013

Skóra arbuza

Dzisiaj na moich pazurkach gości "Watermelon Rind" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Summer Days", która pojawiła się latem 2009 r.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ładny zielony kolor z delikatnymi niebieskimi tonami. Lakier ma wykończenie foil. Pięknie skrzy się na pazurkach, szczególnie w sztucznym świetle.



Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek CG, czyli wąski i giętki. Konsystencja idealna, nie za rzadka, nie za gęsta.




Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów ani smug. Na zdjęciach mam trzy warstwy, bo uważam, że wtedy wygląda jeszcze ładniej.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się 3-4 dni, potem zaczyna odpryskiwać.




Zmywanie
To mój pierwszy lakier o wykończeniu foliowym i byłam bardzo ciekawa, jak będzie się zmywać. Okazało się, że bezproblemowo :)). Lakier nie odbarwia płytki paznokcia.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są tylko przez internet. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam bardzo okazyjnie na Allegro za
12 zł.



Jak Wam się podoba? 
Macie jakieś lakiery o takim wykończeniu?

9 komentarzy:

  1. Nie jestem fanką tego wykończenia, ale u Ciebie wygląda naprawdę przekonująco, do tego stopnia, że mi się bardzo podoba :)) To zasługa koloru i zadbanych, starannie pomalowanych paznokci - aż miło popatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jesteś przemiła :D To mój pierwszy lakier o tym wykończeniu i chyba skusze się na kolejne :)

      Usuń
  2. Nie mam żadnego lakieru o tym wykończeniu, w zasadzie nigdy mnie nie pociągało. Ale! U innych dziewczyn zawsze chętnie oglądam wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten akurat egzemplarz wygląda na paznokciach naprawdę ładnie. Może jednak się skusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo lubię ten lakier :) Wogóle całą te kolekcję uważam za bardzo udaną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale ten odcień podoba mi się ogromnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta domieszka niebieskiego dobrze mu zrobiła :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)