środa, 27 listopada 2013

Pod pokładem

Dzisiaj na moich pazurkach gości "Below Deck" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Anchors Away", która ukazała się wiosną 2011 r. 
Choć to lakier z kolekcji wiosennej, dla mnie to idealny kolor na jesień.


Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo interesujący i niejednoznaczny kolor. Na pierwszy rzut oka to brudny fiolet, ale widać też w nim szarość i brąz. Przepiękny, stonowany kolor, moim zdaniem idealny do pracy.
Lakier ma wykończenie kremowe.


Pędzelek/Konsystencja
Ma standardowy pędzelek CG, czyli dość wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja idealna, bardzo dobrze rozprowadza się po paznokciu.


Krycie/Trwałość
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się około 3-4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna się ścierać na końcówkach.




Zmywanie
Bez problemów, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem. Lakier nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są aktualnie tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ja swój egzemplarz kupiłam za 20 zł w sklepie internetowym www.alphanailstylist.pl



Jak Wam się podoba ten kolor?
Lubicie takie brudaski?

5 komentarzy:

  1. Bardzo długo się nad nim zastanawiałam, ale koniec końców go sobie odpuściłam i trochę żałuję ;) Moim ulubionymi brudaskami są OPI Berlin There Done That i IsaDora Little Sparrow, ale one są trochę jaśniejsze. Kiedyś bardzo często stosowałam także Sally Hansen Commander In Chic, który jest bardzo zbliżony do Below Deck.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten z SH, ale strasznie mnie wkurzał pędzelek i konsystencja - poszedł w świat.
      Jeden z lakierów Saviny, który kupiłam niedawno mam bardzo podobny kolor do CG, może zrobię porównanie...

      Usuń
    2. O tak! Porównanie będzie bardzo mile widziane :)
      Konsystencja SH mi nie przeszkadza, ale pędzelek faktycznie jest trochę niewygodny :/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)