piątek, 22 listopada 2013

Orchidea

Wczoraj mój laptop miał bliskie spotkanie z poranną kawą, co skończyło się wymianą klawiatury i elementów płyty głównej. Na szczęście przemiły Pan z serwisu naprawił go szybciutko i już dziś mogę napisać kolejnego posta.
Bohaterem będzie kolejny lakier z firmy Savina. Tym razem mój wybór padł na "Orchid".


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma fioletowy kolor, z niewielką domieszką różu. Na zdjęciach wygląda na ciemniejszy i bardziej fioletowy, w rzeczywistości jest nieco bardziej różowy. Lakier ma maleńkie, srebrne, holograficzne drobinki.
Kupując go myślałam, że będzie miał wykończenie kremowe, przy malowaniu okazało się, że lakier ma strukturę bardzo drobnego piasku. 
Nie jestem fanką tego wykończenia, na szczęście pod warstwą Seche Vite nie jest tak mocno widoczne.


Pędzelek/Konsystencja
Lakiery Saviny mają wąskie pędzelki, przypominają te z CG. Wielbicielki szerokich pędzelków nie będą zadowolone. 

Konsystencja ok, ale ze względu na teksturę aplikacja jest utrudniona. Dopiero po kilku próbach paznokcie wyglądały ładnie. Za to ode mnie spory minus.


Krycie/Trwałość
Lakier kryje dobrze po nałożeniu dwóch warstw.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się niestety tylko 2 dni, potem zaczyna odpryskiwać.



Zmywanie
Nie należy niestety do najłatwiejszych. Najpierw zmywa się kolor, potem (z pewną trudnością) schodzą drobinki. Po nałożeniu na bazę, lakier nie odbarwia płytki.



Cena/Dostępność
Dystrybutorem marki Savina jest firma Euro Fashion. Lakiery dostępne są w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym. Cena wynosi 9,90 zł. 

Warto zarejestrować się na ich stronie, bo raz na jakiś czas pojawiają się promocje - 20%, dzięki czemu lakier kosztuje niecałe 8 zł. 



6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień, szkoda tylko, że aplikacja nie przebiega bezproblemowo i nie jest trwały. Nigdy nie miałam lakierów Savina, ale bardzo przypominają mi CG :)
    PS. Przykro mi, że miałaś taki wypadek. Mi się zdarzyło wylać na laptopa herbatę, ale na szczęście obyło się bez serwisu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nauczkę, że nie należy niczego pić przy laptopie... Szkoda, że dość kosztowną :(((
      Ja lubię lakiery Savina, ale ten nie niezbyt dobrze świadczy o marce...

      Usuń
  2. A ja lubię wszelkie "chropowate" lakiery, dodatkowo kolor bardzo mój,jeszcze z drobinami, więc ja to wszystko razem kupuję :))
    Podoba mi się bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lubisz takie różności na paznokciach :))

      Usuń
  3. Suuuuper !!!! Na pewno zwórcę na niego uwagę przy kolejnych zakupach na Eurofashion :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)