wtorek, 19 listopada 2013

Odmrożenie

Dzisiaj zaprezentuję kolejny z moich ulubionych lakierów China Glaze. Przed Wami "Frostbite". Lakier pochodzi z kolekcji "Ski", wypuszczonej na rynek zimą 2007 r. 
Nawiasem mówiąc, nie mam pojęcia skąd firma bierze pomysły na nazwy poszczególnych lakierów... 
I dlaczego ten piękny niebieski kolor to "odmrożenie"?


Kolor/Wykończenie
Lakier ma przepiękny niebieski kolor z bardzo delikatnym, nieco metalicznym, niebieskim shimmerem. Kolor jest mocny, intensywny, zwracający uwagę. Zawsze, gdy mam go na paznokciach, zbiera masę komplementów.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek CG, czyli wąski i giętki. Konsystencja dosyć rzadka jak na CG, ale nie sprawia kłopotu przy aplikacji.





Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów. Ja na zdjęciach mam na niektórych paznokciach trzy warstwy, dzięki czemu jeszcze lepiej widać tę intensywność koloru.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się w nienaruszonym stanie mniej więcej 2-3 dni, potem zaczyna się ścierać.




Zmywanie
Lakier zmywa się bardzo dobrze. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.




Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam kilka miesięcy temu na wyprzedaży w Euro Fashion za 10 zł.














10 komentarzy:

  1. Pięknie Wam razem :)
    Ślicznie się prezentuje u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To moja wielka miłość :D

      Usuń
  2. Absolutna piękność, brakuje mi takiego intensywnego niebieskiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest naprawdę wyjątkowo piękny.

      Usuń
  3. U Ciebie wygląda ekstra :) Bardzo lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ja uwielbiam niebieskie paznokcie a ten kolor jest obłędny...

      Usuń
  4. Siczny! Uwielbiam taki kolor. Nosilam rok temu chyba codziennie taki kolor w czasie zimy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ps. Moze wylaczysz weryfikacje obrazkowa? ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)