poniedziałek, 4 listopada 2013

Kokosowy pocałunek

Dzisiaj na moich paznokciach gości "Coconut Kiss" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Fiji Fling", która ukazała się wiosną 2006 r. 
Lakier jest jednym z moich ulubionych i najczęściej używanych. Ubyło już 1/3 buteleczki, co przy ilości lakierów, jakie posiadam, jest dużym osiągnięciem :)))


Kolor/Wykończenie
Lakier ma średni fioletowy kolor z bardzo delikatnym różowo-fioletowym shimmerem. Bardzo oryginalny kolor, przepięknie wygląda na paznokciach. Zawsze kiedy mam go na pazurkach zbiera masę komplementów, nawet od obcych mi osób.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja bez zastrzeżeń.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda ok. Na zdjęciach mam nałożone 3 warstwy, bo wtedy bardziej widać głębię koloru.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier utrzymuje się na moich paznokciach 3-4 dni.



Zmywanie
Bez problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 15 do 25 zł. 

Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie www.alphanailstylist.pl za 20 zł.








 

6 komentarzy:

  1. U Ciebie wygląda super :) Ale to jeden z tych kolorów które podobają mi się u kogoś, ale chyba nie bardzo u mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym na twoim miejscu się skusiła... Kolor jest naprawdę przepiękny i zwraca uwagę...

      Usuń
  2. Śliczny, ale skojarzenia producenta z kokosem nie rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ma idealny, bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor jest naprawdę piękny i unikatowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)