środa, 6 listopada 2013

Haul (październik 2013 r.)

W zeszłym tygodniu pokazywałam, jakie produkty udało mi się "wykończyć" we wrześniu i październiku. Dzisiaj dla równowagi post o tym, co kupiłam w poprzednim miesiącu.
Będą to zakupy wyłącznie kosmetyczne, bo w zasadzie tylko takie robię... 

Zakupy z Rossmann'a


Szampon Wyrazisty Kolor - do włosów farbowanych (Timotei) - cena 5,99 zł
Bezalkoholowy tonik odświeżający z kwasem hialuronowym (Soraya) -  cena 9,99 zł
Żel oczyszczająco-rewitalizujący Czysta Skóra Fruit Energy (Garnier) - cena 16,49 zł
Olejek do ciała brzoza i pomarańcza (Alterra) - cena 14,99 zł
Krem do rąk Kwiat Pomarańczy (Isana) - cena 3,29 zł

Zakupy w Superpharm


Serum ujędrniające do biustu (Lirene) - cena 6,29 zł
Peeling myjący pomarańczowy (Ziaja) - cena 11,28 zł
Mocno utrwalający lakier do włosów (Wella) - cena 7,99 zł


Relaksująco-odżywcza maska na stopy (Beauty Formulas) - cena 8,99 zł
Odżywczo-kojąca maska na dłonie (Beauty Formulas) - cena 8,99 zł
Termoaktywne bandaże modelujące (L'biotica) - cena 11,99 zł


Zakupy z Douglas'a


Serum stymulujące wzrost rzęs Eyliplex-2 (Goodskin Labs) - cena 165,00 zł
Odżywczy krem pod oczy (Juvena) - cena 176,00 zł


Zakupy w Inglocie


Cienie do powiek: 358, 339, 376, 451 i 391 oraz kasetka magnetyczna (na 5 cieni) - cena 74,00 zł
Uzupełniona kasetka prezentuje się tak:


I to by było na tyle...
Dużo? Mało?
Jak myślicie?

4 komentarze:

  1. Spore zakupy ;) nawet bardzo ;)
    miałam ten żel do twarzy z garniera i strasznie mnie wysuszył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to mnie zmartwiłaś tym wysuszaniem :(((
      Może się wstrzymam do lata z jego używaniem...

      Usuń
  2. Ale fajne zakupy! Najbardziej zaciekawił mnie żel od Garniera, wygląda niezwykle pozytywnie w opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ze względu na opakowanie i zapach go kupiłam :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)