piątek, 29 listopada 2013

Haul (listopad 2013 r.)

Jako że mamy przedostatni dzień miesiąca, dzisiejszy post będzie dotyczył zakupów.
Pokażę Wam, na co wydałam swoje pieniądze w tym miesiącu...

Zakupy w Bath&Body Works


Żel pod prysznic "Vermont Honey Apple" - cena 49,00 zł
Żel pod prysznic "Napa Autumn Blackberry" - cena 49,00 zł
Żel pod prysznic "Sweet Cinnamon Pumpkin" - cena 49,00 zł


Balsam do ciała - "Vermont Honey Apple" - cena 49,00 zł
Balsam do rąk i ciała "Fresh Picked: Meyer Lemon" - cena 39,00 zł


Mydło do rąk "Farmstand Apple" - cena 29,00 zł
Mydło do rąk "Autumn Day" - cena 29,00 zł
Mydło do rąk "Hazelnut Latte" - cena 29,00 zł


Duża świeca zapachowa "Cinnamon Frosting" - cena 89,00 zł

Żeby było jasne: żadnej z tych rzeczy nie kupiłam w cenie regularnej :)))
Żele i balsamy kupiłam w promocji "Kup 3, weź 2 gratis" 
Mydła do rąk kupiłam w promocji "3 za 55 zł".
Świecę dostałam gratis za pieczątki za zakupy.


Zakupy z Bomb Cosmetics


Świeca zapachowa "Verry Berry" - cena 39,90 zł
Świeca zapachowa "Sea of Tranquility" - cena 39,90 zł
Odżywcza kuracja do rąk "Shea Bliss" - cena 39,90 zł
Peeling pod prysznic "Mango Unchained Body Polish" - cena 39,90 zł

Zakupy w Superpharm


Antyperspirant w dwupaku (Vichy) - cena 52,49 zł

Zakupy w Hebe


Kompleksowy fluid upiększający "CC Cream" (Bell) - cena  za każdy 10,19 zł


Trochę dużo tego wyszło... 
Jestem lekko zaniepokojona swoim kosmetykoholizmem...
Na grudzień ustalam sobie limit na zakupy kosmetyczne - mogę wydać maksymalnie 100 zł.
Jak myślicie, uda mi się?



8 komentarzy:

  1. O mamusiu! Oddaj trochę tych dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zaszalałam... Ale jak wchodzę do BBW to dostaję szajby i kupiłabym wszystko!!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ale muszę trochę przystopować, bo już mi się nie mieszczą w szufladach...

      Usuń
  3. Na pewno Ci się uda! Będę trzymać kciuki :P
    Cudowne zakupy. Sama nie wiem czy bardziej podobają mi się nowości z B&BW czy z Bomb Cosmetics :) CC krem od Bell ostatnio testuję i jestem nim bardzo pozytywnie zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No teraz to na pewno mi się uda :DDD
      Jeśli chodzi o Bell, to póki co miałam go na sobie raz i dał radę.
      Czekam na twoją recenzję....

      Usuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tej kuracji do rąk z Bomb Cosmetics :D Widać że zakupy udane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)