czwartek, 28 listopada 2013

Fuksja od Rimmela

Dzisiaj na moich paznokciach prezentuje się pierwszy i jedyny (jak dotąd) lakier z firmy Rimmel, w kolorze "Funtime Fuschia".


Kolor/Wykończenie
Lakier ma soczysty, średni różowy kolor z niebieskimi nutami. Bardzo ładny, dziewczęcy odcień, pięknie wygląda na paznokciach.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada dosyć długi, szeroki, zaokrąglony po bokach pędzelek. Nie wiem, czy tak jest we wszystkich pędzelkach tej serii, ale mój wygląda tak, jakby z jednej strony ktoś mu "wygryzł" część włosków. Malowanie nim sprawiało mi spory kłopot.

Konsystencja bardzo dobra, nie za gęsta, nie za rzadka.




Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda perfekcyjnie.  
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier na moich paznokciach utrzymuje się 2 dni, potem zaczyna odpryskiwać.


Zmywanie
Bez problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia. 



Cena/Dostępność
Lakiery Rimmel są dostępne są we wszystkich sieciowych drogeriach. Z tego, co się orientuję, kosztują w granicach 10 zł. Ja swój egzemplarz dostałam w prezencie od swojej przyjaciółki.



Coś mam ostatnio ochotę na różowe paznokcie...
Już tęsknię za wiosną?


5 komentarzy:

  1. Mam dwa lakiery z tej serii i ich pędzelki są bardzo dobrze wyprofilowane, więc ewidentnie miałaś pecha :( Odcień jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej :( To może jednak skuszę się na kolejny lakier z tej serii...

      Usuń
    2. Kosztują niedużo, a niektóre kolory mają śliczne. Moim zdaniem warto :)

      Usuń
  2. Zachciało mi się wiosny :DDDDDD Super u Ciebie wygląda, taki soczysty, owocowy....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)