poniedziałek, 11 listopada 2013

Czarna wiśnia

Dzisiaj przedstawiam Wam lakier, który należy do moich ulubieńców na sezon jesienno-zimowy. Przed Wami "Prey Tell" z China Glaze. 
Lakier pochodzi z kolekcji "On Safari", która ukazała się jesienią 2012r.


Kolor/Wykończenie 
Lakier ma piękny, ciemnowiśniowy kolor. Na paznokciach tak ciemny, że niemalże czarny.
Lakier ma wykończenie kremowe.



Pędzelek/Konsystencja 
Ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny.
Konsystencja bardzo dobra, nie sprawia kłopotu przy malowaniu.




Krycie/Trwałość
 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy nie ma żadnych prześwitów.  
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się około 3-4 dni, potem niestety zaczyna odpryskiwać.



Zmywanie
Bezproblemowe, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem. Po nałożeniu bazy, lakier nie odbarwia płytki.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na Allegro za 16 zł.



A wy?
Lubicie takie kolory?
 

10 komentarzy:

  1. Efekt końcowy super :) Podobają mi się takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie kolory, są moim zdaniem bardzo eleganckie...

      Usuń
  2. Lubie takie kolory :) Super u Ciebie wyglada :)
    p.s. otagowałam Cię, jesli masz ochote to zapraszam do zabawy ;)
    http://lakierowe-abecadlo.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubimy! U Ciebie wygląda genialnie - w ogóle masz fajny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomimo iż sama rzadko noszę takie kolory, to ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, przykuwa uwagę, tak jak i Twoje zadbane paznokcie :)
    Całość prezentuje się super :))
    Lubię taką elegancję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)