wtorek, 26 listopada 2013

China Glaze - zapowiedź kolekcji wiosna/lato 2014 r.


W taki dzień jak dziś, kiedy za oknem ciemno i zimno, wiosna wydaje się być bardzo odległa...
Nie myślę o słońcu,  zazieleniających się drzewach, kwitnących kwiatach i całej tej feerii kolorów i barw.
Ale są tacy, którzy już pod koniec jesieni myślą o wiośnie :)))
Całkiem niedawno firma China Glaze pokazała światu zapowiedzi swoich kolekcji na wiosnę i lato 2014.
I ja, na przekór dzisiejszej pogodzie, pokazuję je Wam.


Kolekcja wiosenna "City Flourish"


Kolekcja składać się będzie z 12 kolorów, wśród których królować będą odcienie pastelowe. Jest dużo różowych odcieni, z czego jestem niezmiernie rada :)))
Choć z pastelami w CG bywa różnie... Niektóre się kocha, innych nienawidzi.
Lakiery będzie można kupić osobno, lub w dwóch zestawach.


Kolory (od lewej):

  • Petal To The Metal
  • Peonies & Park Ave
  • Spring In My Step
  • In A Lily Bit
  • Lotus Begin
  • At Vase Value

Kolory (od lewej):

  • Don’t Honk Your Thorn
  • Strike A Rose
  • What A Pansy
  • Thistle Do Nicely
  • Grass Is Lime Greener
  • Metro Pollen-tin

Kolekcja pojawi się w sprzedaży w lutym/marcu 2014r.


Kolekcja letnia "Off Shore"



Ta kolekcja również będzie się składać z 12 lakierów, ale tu już kolory są znacznie bardziej intensywne. Zdecydowanie chcę je wszystkie :)))
Lakiery będzie można kupić osobno, lub w dwóch zestawach.


Kolory (od lewej):
  • Sea’s the Day
  • Stoked to be Soaked
  • If in Doubt, Surf it Out
  • Sun Upon My Skin
  • Shore Enuff
  • Be More Pacific

Kolory (od lewej):
  • Feel the Breeze
  • Float On
  • Dune our Thing
  • X-TA-SEA
  • I Sea the Point
  • Wait n’ Sea

Kolekcję będzie można kupić w kwietniu/maju 2014r.


Niestety nie znalazłam nigdzie informacji, jakie wykończenia będą miały konkretne kolory. Większość wygląda na kremy, ale może być różnie...

Przyznam szczerze, że obie kolekcje podobają mi się bardzo. Na pierwszy rzut oka, kupiłabym obydwie, w całości. Już teraz boję się, że mój portfel może tego nie wytrzymać...

A Wy, co o nich myślicie?
Wzbudzają w Was zachwyt?
Czy przejdziecie obok nich obojętnie?






7 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona i chcę obie kolekcje w całości !!!! :DDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie kolekcje ogromnie mi się podobają, najchętniej wykupiłabym je w całości :) Dawno CG nie wypuściło z mojego punktu widzenia tak fajnych kolorków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, zapowiadają się naprawdę dobrze :)

      Usuń
    2. Oj tak :) Chyba mój portfel nie będzie z tego powodu zadowolony ;)

      Usuń
  3. Ładne, naprawdę :) Nie mam jeszcze w swoich zbiorach żadnej CH :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)