środa, 23 października 2013

Wyrwany z Bermudów


Dzisiaj przedstawiam Wam lakier, który jest ze mną już prawie 3 lata i który należy do ulubieńców bieżącego sezonu. Przed Wami "Bermuda Breakaway" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Bahama Blues", która ukazała się zimą 2008 r.



Kolor/Wykończenie 
Lakier ma piękny, ciemnoniebieski, prawie granatowy kolor. To jeden z lakierów, które inaczej wyglądają w butelce (bardziej niebieski), inaczej na paznokciach (zdecydowanie granatowy.
Lakier ma wykończenie kremowe.



Pędzelek/Konsystencja 
Ma standardowy pędzelek China Glaze, czyli wąski, ale giętki i elastyczny.
Po 3 latach konsystencja nadal ciut za rzadka, może rozlewać się po skórkach. 





Krycie/Trwałość 
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy nie ma żadnych prześwitów. Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się około 3-4 dni, potem zaczyna odpryskiwać.



Zmywanie 
Bezproblemowe, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem. Przy nałożeniu bazy, lakier nie odbarwia płytki.




Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 10 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam w zestawie z innymi lakierami z tej kolekcji za około 90 zł w nieistniejącym już sklepie internetowym.
 






3 komentarze:

  1. bardzo ładny lakier :) poza tym wiele słyszałam o china glaze i powoli mam zamiar zakupić jakieś cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup, będziesz zadowolona jeśli lubisz wąskie pędzelki :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)