środa, 16 października 2013

Truskawkowe pola

Dzisiaj zaprezentuję Wam jeden z najbardziej znanych lakierów China Glaze, czyli "Strawberry Fields". Lakier pochodzi z kolekcji "Summer Days" z 2009 r. 

Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor średniego różu. Posiada spore złote drobinki, wyraźnie widoczne w butelce i na paznokciach. Moim zdaniem połączenie tego koloru i wykończenia jest unikatowe. Prawdziwe piękno lakieru widać najlepiej w słoneczny dzień, kiedy złote drobinki wręcz iskrzą się na paznokciach.



Pędzelek/Konsystencja
Ma standardowy dla lakierów China Glaze pędzelek, czyli wąski i giętki. Konsystencja jest dość rzadka, może rozlewać się po skórkach. 


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu 2 warst wygląda ok. Ja na zdjęciach mam nałożone 3 warstwy, dzięki czemu lakier prezentuje się jeszcze lepiej.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna ścierać się na końcówkach. 

 
Zmywanie
Ponieważ lakier posiada spore drobinki, zmywa się podobnie do lakierów brokatowych, czyli z pewną trudnością.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są aktualnie tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ja swój egzemplarz kupiłam za 20 zł w sklepie internetowym www.alphanailstylist.pl 




 

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię ten lakier, ale jego konsystencja doprowadza mnie do szału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z kolei jego konsystencja nie wadzi, rzeczywiście jest rzadka, ale krycie, jakie daje po dwóch warstwach jest zadziwiające. W słoneczny dzień wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)