czwartek, 3 października 2013

Słodkości z Paryża

Kosmetyki Bath&Body Works znam od kilku lat i bardzo lubię.
Kiedyś dostarczali mi je znajomi mieszkający w USA lub kupowałam je w horrendalnych cenach na Allegro, dziś są już na szczęście dostępne w sklepach firmowych w Polsce. Co prawda póki co tylko w Warszawie, ale to zawsze bliżej :)
Jednymi z moich ulubionych kosmetyków BBW są mgiełki zapachowe. Cenię je ze względu na piękne zapachy, wydajność i cenę. 
Mam ich w swojej kolekcji całkiem sporo, na pierwszy ogień idzie "Sweet On Paris".
Jest to jeden z zapachów z limitowanej serii "Paryskiej" z 2012 r.


Zapach
Zgodnie z opisem producenta w skład kompozycji zapachowej wchodzą:
nuta głowy: mandarynka, malina, jeżyna, beza cytrynowa
nuta serca: jaśmin, makaronik, morela, różowa piwonia, nektarynka
nuta bazy: piżmo, pianki, drzewo sandałowe, wanilia
Mój nos niestety nie jest wystarczający wrażliwy, dla mnie jest to połączenie wanilii i owoców. Zapach bardzo słodki, taki trochę "cukierniczy".

Trwałość/Wydajność
Należy pamiętać, że mgiełki są mniej trwałe niż perfumy czy wody toaletowe. Na mojej skórze zapach utrzymuje się 2-3 godziny, potem muszę mgiełki użyć ponownie. Ja przestaję go wyczuwać po kilkunastu minutach od aplikacji. Wiem jednak, że nadal go czuć, bo nawet kilka godzin później  witający się ze mną ludzie pytają jakich perfum używam.
Mgiełka jest moim zdaniem wydajna, przy codziennym używaniu starcza na mniej więcej 3 miesiące.

Cena/Dostępność
Ja swoją mgiełkę kupiłam w sklepie BBW w Złotych Tarasach pod koniec zeszłego roku za 59 zł.Tak jak pisałam mgiełka nie jest dostępna w regularnej sprzedaży, ale można ją nadal upolować na eBay lub Allegro. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)