czwartek, 17 października 2013

Poranna enegia - energetyzujący żel myjący

Dzisiejszym bohaterem będzie żel oczyszczający do twarzy firmy Clean&Clear, który towarzyszył przez wiele tygodni, a który wczoraj ujrzał dno. Zatem najwyższy czas na jego recenzję.


Info od producenta
Linia energetyzujących produktów Clean&Clear Morning Energy delikatnie oczyszcza, by usunąć brud, tłuszcz i niedoskonałości, które powstają w ciągu nocy. Dodaje energii i odświeżenia Tobie i Twojej skórze dzięki cytrynowemu zapachowi, witaminie C i żeń-szeniowi.
Clean&Clear Morning Energy energetyzujący żel myjący to delikatny żel, którego unikalna formuła zawiera witaminę C i żeń-szeń. Dodaje Twojej skórze energii i odświeża ją na cały dzień. 

Opakowanie/Pojemność
Wygodne plastikowe opakowanie w kolorze pomarańczowym, posiada bardzo praktyczną pompkę, której jedno naciśnięcie wydobywa ilość produktu spokojnie wystarczającą do umycia całej twarzy.
Pojemność to 150 ml.

Konsystencja/Zapach
Kosmetyk ma formę gęstego, przeźroczystego żelu, w którym znajdują się pomarańczowe kuleczki.
Ma przyjemny, cytrusowy zapach.



Cena/Dostępność
Ja swój egzemplarz kupiłam w Rossmanie w cenie promocyjnej 4,99zł.

Moja opinia
Żelu używałam codziennie, rano i wieczorem. Opakowanie wystarczyło mi na mniej więcej 2,5 miesiąca stosowania. 
Żel dobrze radzi sobie z oczyszczeniem twarzy, daje wrażenie odświeżenia, a nawet chłodu, bardzo przyjemne w okresie letnich upałów. Nie wiem, czy poradziłby sobie ze zmyciem makijażu, nie do tego celu go stosowałam. 
Jest wydajny, na umycie całej twarzy wystarczało mi pół pompki. Żel dobrze się pieni, drobinki szybko się rozpuszczają. 
Producent niestety nie podaje na opakowaniu, do jakiego rodzaju cery przeznaczony jest ten produkt. Ja mam cerę tłustą i w moim przypadku się sprawdził. Myślę jednak, że dziewczyny z  suchą cerą, mogą mieć po jego zastosowaniu uczucie ściągnięcia, może też je przesuszyć.
Podsumowując: całkiem dobry żel do oczyszczania cery tłustej, za nieduże pieniądze.




2 komentarze:

  1. W takim razie nie dla mnie, dobrze za to, że u Ciebie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że recenzja na coś się przydała :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)