poniedziałek, 21 października 2013

Kalifornijska malinka

Dzisiaj na moich pazurkach gości "California Raspberry" firmy OPI. Lakier pochodzi z kolekcji "Classic Collection" z 2007 r. 



Kolor/Wykończenie
Lakier ma różowo-czerwony kolor z bardzo delikatnym różowo-srebrnym shimmerem. Prawdziwa soczysta malinka. Klasyczny, bardzo kobiecy kolor, pięknie wygląda na paznokciach.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier posiada standardowy, "szczotowaty" pędzelek OPI czyli długi, szeroki, ścięty prosto.
Konsystencja idealna.


Krycie/Trwałość 
Lakier ma bardzo dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy wygląda perfekcyjnie. Kobiety zabiegane mogą sobie pozwolić nawet na jedną warstwę.
Jeśli chodzi o trwałość, to lakier jest jednym z najtrwalszych w mojej kolekcji. Na moich paznokciach utrzymuje się 5-7 dni, po mniej więcej 3-4 dniach delikatnie zaczyna się ścierać na końcówkach.


Zmywanie
Bez problemów, lakier nie barwi płytki paznokcia. 



Cena/Dostępność
Lakiery OPI są dostępne stacjonarnie w Sephorze i Douglasie w cenie 45-50 zł. Oprócz tego w sklepach internetowych i na Allegro, gdzie są zdecydowanie tańsze, ceny zaczynają się od 20 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam w sklepie www.victoriasbeauty.com za 31 zł.



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)