poniedziałek, 14 października 2013

Fantazyjne gacie

Dzisiaj na moich pazurkach gości "Fancy Pants" z China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Avant Garden", która ukazała się wiosną 2012 r.




Kolor/Wykończenie
Lakier ma piękny niebieski kolor z różowo-fioletowym shimmerem. Te mikroskopijne drobinki sprawiają, że chwilami lakier wydaje się być fioletowy. Widać je wyraźnie i w butelce i na paznokciach.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek CG, czyli wąski i giętki. Konsystencja idealna, nie za rzadka, nie za gęsta.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów ani smug.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się mniej więcej 3 dni, potem zaczyna odpryskiwać.



Zmywanie
Jak na lakier z drobinkami zmywa się bardzo dobrze. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.

Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 18 do 25 zł.





 

3 komentarze:

  1. Przepiękny odcień, podobają mi się w nim różowe i fioletowe drobinki :) Szkoda, że CG nie zmieni pędzelków, nie lubię takich wąziutkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie lubię je bardzo, nie umiem malować tymi szerokimi... A kolor lakieru rzeczywiście przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Połączenie niebieskiej bazy z różowo-fioletowym shimmerem jest raczej niespotykane. Jeśli gdzieś na niego trafię, to kupię, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)