środa, 30 października 2013

Długi pocałunek

Dzisiaj na moich pazurkach gości "Long Kiss" z China Glaze. To jeden z najstarszych lakierów w mojej szufladzie. Lakier pochodzi sprzed 2000 r., kiedy China Glaze nie tworzyła jeszcze kolekcji.

Kolor/Wykończenie
Lakier ma bardzo ładny wiśniowy kolor z delikatnym, nieco metalicznym, czerwonym shimmerem. Idealny na sezon jesienny.


Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy pędzelek CG, czyli wąski i giętki. Konsystencja idealna, nie za rzadka, nie za gęsta.


Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu dwóch warstw nie ma żadnych prześwitów ani smug.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się 3-4 dni, potem zaczyna odpryskiwać.


Zmywanie
Lakier zmywa się bardzo dobrze zwykłym lakierem. Przy zmywaniu nie brudzi skórek. Nałożony na bazę, nie odbarwia płytki paznokcia.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 18 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam kilka lat temu w sklepie internetowym Euro Fasion za
16 zł.



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)