piątek, 11 października 2013

Brzydki, zły czy nieznośny?

Dzisiaj przedstawiam Wam jeden z moich ulubionych wiosenno-jesiennych lakierów, czyli "Nasty" z China Glaze.
Lakier pochodzi z kolekcji "Flirt", która ukazała się wiosną 2005 r.

  
Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor fioletowo-różowy. Moim zdaniem przepiękny i niespotykany. Za każdym razem, gdy mam go na paznokciach, zbiera masę komplementów.
Lakier ma wykończenie kremowe.






Pędzelek/Konsystencja
Ma standardowy pędzelek CG, czyli dość wąski, ale giętki i elastyczny. Konsystencja lakieru jest dosyć rzadka, może rozlewać się po skórkach.


 Krycie/Trwałość
Lakier ma dobre krycie, po nałożeniu drugiej warstwy nie widać żadnych prześwitów.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje się około 4 dni, przy czym 2-3 dnia zaczyna się delikatnie ścierać na końcówkach.



Zmywanie
Bezproblemowe, ładnie zmywa się zwykłym zmywaczem, nie odbarwia płytki.


Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są niestety tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ceny wahają się od 18 do 25 zł. Ja swój egzemplarz kupiłam na Allegro za 20 zł.




1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)