środa, 9 października 2013

100 procent różu w różu

Wykorzystując zapewne jedne z ostatnich słonecznych dni tej jesieni, zaprezentuję Wam lakier w typowo letnim kolorze. Przed Wami "100 Proof Pink" marki China Glaze. Lakier pochodzi z kolekcji "Tequila Toes" z 2006 r. 

Kolor/Wykończenie
Lakier ma kolor barbie pink, czyli jasny, cukierkowy róż. Posiada dosyć spore srebrne drobinki, wyraźnie widoczne na paznokciach.

Pędzelek/Konsystencja
Lakier ma standardowy dla CG pędzelek, czyli wąski i giętki. Konsystencja dość rzadka, może rozlewać się po skórkach.



Krycie/Trwałość
Lakier ma słabe krycie, na zdjęciach mam nałożone 3 warstwy, a i tak nie wygląda idealnie.
Jeśli chodzi o trwałość, to na moich paznokciach utrzymuje mniej więcej 3 dni, przy czym bywa że 2 dnia zaczyna odpryskiwać.


Zmywanie
Z racji tego, że lakier posiada spore drobinki, zmywa się podobnie do lakierów brokatowych, czyli niezbyt łatwo.



Cena/Dostępność
Lakiery China Glaze dostępne są aktualnie tylko w sklepach internetowych i na Allegro. Ja swój egzemplarz kupiłam kilka miesięcy temu w sklepie stacjonarnym Euro Fasion w Łodzi za 10 zł. Niestety firma wycofała się z dystrybucji CG i lakiery nie są już u nich dostępne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, są dla mnie bardzo ważne.
To znak, że ktoś mnie czyta :)